tisdag 23 november 2010

Booking confirmed, Bkk-SYD-BKK

So here we are. Resebloggens första inlägg, och jag vill inleda med att säga att jag nu även bokat biljett till Sydney. Amagaaad! Over EXCITED! Och nervös.
Det är inga reapriser vi pratar om här dock, min lön kommer bli våldtagen denna månad också. Det har varit svårt för mig att bestämma om jag ska vänta med att köpa australienbiljetten eller inte. Om jag ska köpa på plats i thailand eller köpa nu. Jag har inte heller hittat någon som helst information om detta på internet, om det är möjligt och vad jag tjänar på att vänta.
Efter rådfrågning så slutar det nog med att jag köper detta erbjudande. Då åker jag direktflyg med Thai Airways, de datum och tiderna jag vill och jag kan omboka datumen gratis.
Imorgon är det exakt en månad kvar till jag lyfter från Arlanda och lämnar detta iskalla platta land :) Emelie you better get your ass on a plane too!

2 kommentarer: